Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Ποιος διευθυντής σχολείου Αγρινίου "κάρφωσε" τους μαθητές στην αστυνομία;

Διευθυντής σχολείου Αγρινίου "κάρφωσε" τους μαθητές στην αστυνομία μια μέρα πριν γίνει κατάληψη!  
Σοβαρή και έγκυρη εκπαιδευτική πηγή μας πληροφορεί ότι διευθυντής σχολείου πέριξ  του Αγρινίου με ιδιαίτερο ζήλο ειδοποίησε την αστυνομία και μάλιστα από την προηγούμενη ημέρα, προδίδοντας ότι θα γίνει κατάληψη στο σχολείο (ούτε ο πιο αντιδραστικός συνάδελφος δεν θα λειτουργούσε κατ’ αυτόν τον τρόπο), κάλεσε μάλιστα και τους γονείς των μαθητών για να αναλάβουν έργο αυτοματισμού-αγνακτισμένων,  για την...
αποτροπή της κινητοποίησης των μικρών μαθητών του σχολείου τους.

Βέβαια η αστυνομία με την εμπειρία που έχει και την εκτίμηση αυτών των δύσκολων καταστάσεων, την επομένη δεν εμφανίστηκε στο σχολείο για την αποφυγή εντάσεων κ.α. παρατράγουδων που ο διευθυντής απερίσκεπτα εξωθούσε να συμβούν!

Δεν μας κάνει εντύπωση αυτή η "αντιδημοκρατική" ενέργεια του συγκεκριμένου  διευθυντή, που μπέρδεψε προφανώς τους ρόλους του, διότι όσοι γνωρίζουμε τα της εκπαίδευσης, τέτοια φαινόμενα μάλιστα στην περίοδο των καταλήψεων, δηλαδή καλοθελητές, που καταδίδουν τους μαθητές και τους στέλνουν στα μαθητοδικεία, βρίσκονται κάθε φορά αλλά όχι από την πλευρά της αριστεράς, όπως τώρα.

Ενέργειες που πρέπει να καταδικάζονται εκτός των ΕΛΜΕ-ΟΛΜΕ, από τον δημοκρατικό κόσμο και την εκπαιδευτική κοινότητα. Σε κανέναν δημοκρατικό άνθρωπο δεν πέρναγε ποτέ από το νου του ότι  τις τακτικές "κουκουλοφόρων" θα ακλουθούσαν και ορισμένοι «εκπαιδευτικοί»,  που τιτλοφορούνται μάλιστα ως μεγαλοαριστεροί! Αυτή η πολιτική και ηθική στάση για την λεγόμενη κουμουνιστική αριστερά  είναι όνειδος. Αυτός και εάν είναι πολιτικός αμοραλισμός. Ίσως τα νέα ήθη του συμμετοχικού κοινωνισμού, ίσως η νέα οικονομία που μαγεύει την ιδιωτία και το ιδεολογικό ξεχαρβάλωμα της αριστεράς, καθώς και την σύμπτυξη των ιδεολογικών αποστάσεων, που επιδιώκουν οι αστοί θεωρητικοί του συστήματος, οδηγούν στον πλήρη εξευτελισμό ορισμένων, για ένα σκαλί στην ταξική ιεραρχία, ασχέτως το πως παρουσιάζονται στην εκπαιδευτική κοινότητα οι ίδιοι. Αυτοί είναι που  ζητούν σε Γεν. Συνελεύσεις κομματικό διαβατήριο για να μπορεί κάποιος συνάδελφος να κάνει κριτική στην καθεστωτική Αριστερά, που και ό ίδιος υπηρετεί. Αυτοί είναι που σε παραταξιακό τους κείμενο έγραφαν για μας ότι πάμε όπου φυσήξει ο αέρα. Τους λέμε καλύτερα ελεύθερα με τον αέρα και σε λάθος κατεύθυνση παρά με αυτά τα εκφυλιστικά φαινόμενα, τον γύψο και τις σκουριές, που έχετε σύντροφοι, τουλάχιστο εμείς φρεσκάρουμε και την μνήμη μας στον αέρα. Στο κενό αέρος όμως τι γίνεται; Μάλλον έχουμε να δούμε και άλλα «πλημμυρικά» γεγονότα.

Περιμένουμε από τους συναγωνιστές του πολιτικού του χώρου να πάρουν θέση σε όσα μας καταγγέλθηκαν. Όσο δεν το πράττουν θα εκτίθενται ακόμα περισσότερο μαζί με τον διευθυντή τους, όταν στις γραμμές τους καλύπτουν αυτές τις αντιδημοκρατικές και ύποπτες για το κίνημα συμπεριφορές.

Επίσης είχαμε πληροφορηθεί έγκαιρα και για την απαράδεκτη συμπεριφορά του ίδιου "συναγωνιστή" διευθυντή στο θέμα της αξιολόγησης, παρά του ότι παρουσιάζεται  να διαφωνεί πολιτικά σφόδρα με την αξιολόγηση, εντούτοις προσέτρεξε πρώτος και «έστησε» ομάδες αυτοαξιολόγησης, πιέζοντας μάλιστα φορτικά τους εκπαιδευτικούς του συγκεκριμένου σχολείου για να συμμετέχουν σ’ αυτές! 

Εύγε... να τον χαίρεστε τον συνάδελφο σύντροφοι.  



ΡΑΣ

1 σχόλιο :

  1. ΕΥΓΕ ΣΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ. ΑΙΣΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. ΕΞΩ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΑΠ΄ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΜΑΚΡΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠ΄ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, όπως αρμόζει στο χώρο-χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων ή φορέων που δεν τεκμηριώνονται.”)