Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Όσο κι αν τεντωθεί το σκοινί δεν φτάνει αν δεν αυξηθούν οι διορισμοί-Αγων. Ενότητα για Παρέμβαση στο ΠΥΣΔΕ Αχαϊας

Αγωνιστική Ενότητα για Παρέμβαση στο ΠΥΣΔΕ Αχαΐας
Όσο κι αν τεντωθεί το σκοινί δεν φτάνει αν δεν αυξηθούν οι διορισμοί
Καταγγελία
Τελειώνει ο Οκτώβρης και τα κενά στα σχολεία δεν λένε να κλείσουν, ούτε ακόμα με τους χιλιάδες απλήρωτους αναπληρωτές, ούτε με πολλαπλές αλχημίες (όπως η βιομηχανία αφύσικων Β΄ αναθέσεων από το ΥΠΑΙΘ, η εγκύκλιος για μη ανάθεση Project σε  ΠΕ02, ΠΕ03 & ΠΕ04, κλπ).
Στην Αχαΐα πολλά κενά παραμένουν, με πιο εμφανή στα ειδικά σχολεία, στο ΠΕ01 και ΠΕ15. Παρατηρείται το φαινόμενο να «πιέζονται» οι σύλλογοι διδασκόντων να μη δίνουν Project και στις άλλες ειδικότητες με εντολή της εδώ....
ΔΔΕ για να καλύψουν υπαρκτά βεβαίως κενά των ειδικοτήτων τους. Οι συνάδελφοι δείχνουν μια κατ’ αρχήν «καλή διάθεση» και προτιμούν να συμπληρώσουν το αυξημένο διδακτικό ωράριό τους σε διπλανά σχολεία με μαθήματα κυρίως Α΄ ανάθεσης.
Η κυβέρνηση με την διεύρυνση των περιοχών μετάθεσης σε επίπεδο νομού (στην Αχαΐα από 4 σε 1) το μεγάλο βάρος έπεσε πάνω στους χαμηλόμισθους των 23 διδ. ωρών αναπληρωτές, που πριν εργάζονταν μόνο στην περιοχή διορισμού, σε όσους είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ (με τα λιγότερα μόρια) και στις σχεδόν «τυφλές» πλέον διαθέσεις στην Α/βάθμια (των κοινών ειδικοτήτων).  Έμειναν όμως από τις κατακτήσεις του παρελθόντος τα δικαιώματα της οργανικής θέσης και η συμπλήρωση ωραρίου μέσα στην ομάδα ή στην έσχατη ανάγκη σε όμορη (εάν έχει ορισθεί από το ΠΥΣΔΕ).
Είναι γνωστό ότι από τις εποχές των μόνιμων διορισμών, ότι υπήρχε και μια αρνητική χρήση από τη Διοίκηση – και μερικές φορές με συμφωνία αιρετών ή με ανοχή – για «διάθεση για τις ανάγκες της υπηρεσίας» από την Γ΄ προς την Β΄ Αχαΐας ή από την Δ΄ προς την Α΄, συχνά χωρίς να υπηρετούν στις μακρινές περιοχές και πέρνοντας τα πολλά μόρια απ’ αυτές. Με την κατάργηση των περιοχών, έμειναν οι ομάδες και φέτος το ΠΥΣΔΕ αρχίζει να οδηγείται στον αντίποδα του προβλήματος.
Καταγγέλλουμε δημόσια και στις δυο ΕΛΜΕ με δυο κτυπητά παραδείγματα για λόγους επανεξέτασης και πρόληψης:
Α)  Συνάδελφος με ειδικότητα μη μονόωρου μαθήματος με προσωρινή θέση σε σχολείο της πρώην Δ΄  φτάνει με άλλο διπλανό τις 12 διδ. ώρες, διατίθεται σε σχολείο της Πάτρας και επειδή λείπουν άλλες 2 ώρες δεν συμπληρώνει με ΣΕΠ ή Project, αλλά διατίθεται και σε τέταρτο σχολείο!!! Η συνάδελφος με αξιοπρέπεια αναμένει να λυθεί το πρόβλημα από το ίδιο το ΠΥΣΔΕ, όταν σε 20 μέρες θα πληρωθεί ένα απ’ αυτά από επιστροφή λόγω άδειας.
Β) Άλλος συνάδελφος με ειδικότητα μη μονόωρου μαθήματος με οργανική θεση σε σχολείο της πρώην Δ΄ φτάνει στις 11 διδ. ώρες, διατίθεται σε σχολείο της Πάτρας και επειδή λείπουν άλλες 2 ώρες δεν συμπληρώνει με ΣΕΠ ή Project, αλλά διατίθεται σε τρία σχολεία στην Πάτρα (2 στο Νότο και 1 στο Βορρά) χωρίς τη συναίνεσή του!!!
Υπενθυμίζουμε ότι η  προεδρος του ΠΥΣΔΕ δεν έφερε ποτέ στο όργανο το ζήτημα της σμίκρυνσης των μεγάλων ομάδων (πρώην Α΄ και Δ’) και της πιθανής δημιουργίας κοντινών όμορων. Και τώρα που το πρόβλημα μεγεθύνεται, λόγω της βίαιης «φυγής» των μονίμων στη σύνταξη, των μη διορισμών μονίμων, των ελλειπών πιστώσεων για διορισμούς αναπληρωτών, η Διοίκηση θέλει να κλείνει κενά και με αποφάσεις που δεν δικαιολογούνται ούτε από τα παράθυρα της νομοθεσίας («για της ανάγκες»).
Οφείλουν όμως να απαντήσουν:
1) Τόσο οι δύο αιρετοί, όσο και ο υποψήφιος … αιρετός και αντιπρόεδρος του ΠΥΣΔΕ (μη αιρετό…), εάν αυτή η επιλεκτική παραβίαση της νομοθεσίας, που είναι υπέρ των εργαζομένων, θα υιοθετηθεί ως πρότυπο και  de facto;
2) Οι δυο ΕΛΜΕ να αυξήσουν την πίεση προς το ΥΠΑΙΘ για την ανάγκη διορισμών, ώστε να καλυφτούν όλα τα κενά, έστω και καθυστερημένα, αλλά και προς το ΠΥΣΔΕ για τα τρανταχτά εργασιακά και συνάμα παιδαγωγικά δικαιώματα.
Πάτρα, 28-10-2014

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, όπως αρμόζει στο χώρο-χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων ή φορέων που δεν τεκμηριώνονται.”)